سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
قرآن

حوزه/ طلاب قرآنی حاضر در هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه با اعلام آمادگی برای دفاع از آرمان های قرآن و ولایت از جریان کفر و استکبار اعلام برائت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کاشان، در اولین روز هفتمین دوره مسابقات حوزه های علمیه سراسر کشور که در امامزاده سلطان علی بن محمد باقر(ع) مشهد اردهال در حال برگزاری است، برنامه های فرهنگی نیز حاشیه این مراسم در حال اجرا است.

ظهر امروز پنج شنبه 13 آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و  روز مبارزه با استکبار جهانی پس از برگزاری اولین دور این مسابقات در بخش دعاخوانی، تجمع بزرگ قرآنیان حوزوی کشور برگزار شد.

در این تجمع بزرگ قرآنی، برگزیدگان قرآنی حوزه های علمیه کشور با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار، مرگ بر صیهونیسم، خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است، مرگ بر آل سعود و... از جریان فتنه و صیهونیستم و استکبارجهانی اعلام برائت کرده و آمادگی خود را برای بذل جان در مسیر قرآن و شهادت در راه خدا اعلام کردند.

گفتنی است، هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه که از امروز کار خود را آغاز کرده است، روز شنبه 15 آبان ماه با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در مشهد اردهال به کار خود پایان می رسد.

انتهای پیام/ ص

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha